Gestor nexo PRO
Rozszerzona wersja systemu zarządzania relacjami z klientami, wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.
Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO
Opieka posprzedażowa InsERT nexo
Opinie użytkowników
-
- Dzięki Gestorowi nexo PRO usprawniliśmy pracę, zyskaliśmy efektywniejsze zarządzanie procesami obsługi klienta, od ofertowania, przez sprzedaż, po dostawy. Wszystkie procesy obsługujemy w jednym miejscu. Intensywnie wykorzystujemy moduł Zleceń serwisowych, np. w usłudze czyszczenia filtrów, przy zleceniach przeglądów i obsłudze gwarancyjnej. Skutecznie monitorujemy realizacje poszczególnych spraw i ich etapów, czasy realizacji, delegujemy zadania, śledzimy koszty, kontrolujemy zyskowność zleceń.
-
- Zobacz
-
- W 2005 roku uruchomiliśmy, jeden z pierwszych w branży żeglarsko-motorowodnej, sklep internetowy Boatshop.pl. Szukaliśmy optymalnego oprogramowania, które wsparłoby również serwis sprzętu motorowodnego. Wybraliśmy Gestora nexo PRO. Szczególnie ważny był dla nas moduł umów z klientami oraz zleceń serwisowych. Chcieliśmy mieć możliwość tworzenia wielowariantowych ofert i realizacji ich poprzez faktury zakupu. System usprawnia funkcjonowanie firmy, ulepsza obieg informacji, pomaga w serwisie, zarządzaniu relacjami z klientami, pozwala zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność.
-
- Zobacz
-
- W programach InsERT nexo PRO dla nas najbardziej kluczowa jest Sfera i czytelny dostęp do bazy danych. Obecnie posiadamy kilkadziesiąt funkcjonalności opartych o mechanizmy Sferyczne. Dzięki Gestorowi nexo PRO połączyliśmy proces ofertowania z systemem obliczającym rozkroje cięcia blach.
-
- Zobacz
Pobierz ulotkę
-
Ulotka zawiera najważniejsze informacje o programie - opis funkcjonalności, korzyści płynące z użytkowania systemu oraz cennik.
Pobierz
Jak kupić
Program można nabyć w dowolnym punkcie sieci naszych Partnerów lub kontaktując się z Działem Sprzedaży InsERT