Pomoc zdalna

Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem,
by udzielić niezbędnej pomocy

 

Pomoc zdalna InsERT to bezpośrednia forma wsparcia, świadczona przez konsultantów Insertu od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:30 do 16:30. Polega na połączeniu się z komputerem klienta za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer i wykonaniu czynności niezbędnych do udzielenia pomocy.

Sprawdź, jak przygotować się do Pomocy zdalnej

 

 

Cennik Pomocy zdalnej

 

Usługę można wykupić na 1, 2 lub 3 godziny.

 

program

1 godzina

2 godziny

3 godziny

Subiekt GT, Rachmistrz GT, Gestor GT, Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Gestor nexo

199 398 597

Rewizor GT, Gratyfikant GT, Rewizor nexo, Gratyfikant nexo

249

498 747

Subiekt nexo PRO, Rachmistrz nexo PRO, Gestor nexo PRO

249 498

747

Rewizor nexo PRO, Gratyfikant nexo PRO

299 598 897

 Ceny zł netto

Niniejsza wiadomość nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.

 

 

Zarezerwuj termin

 

Rezerwacja Pomocy zdalnej to tylko kilka minut. Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz: wybierz linię (InsERT nexo/InsERT GT lub InsERT nexo PRO), wskaż program oraz czas trwania usługi. Następnie wybierz termin, podaj swoje dane oraz krótko napisz, czego będzie dotyczyć rozmowa. Jeśli kontynuujesz wcześniejsze zgłoszenie, podaj jego numer.

Uwaga! Usługę należy opłacić podczas dokonywania rezerwacji.

 

 

Zasady

  1. Usługę Pomocy zdalnej można wykupić na 1, 2 lub 3 godziny – przez ten czas konsultant Insertu będzie udzielał pomocy.
  2. Usługę należy opłacić podczas dokonywania rezerwacji.
  3. Jeśli usługa zajmie mniej czasu niż zaplanowano, InsERT zwróci kwotę odpowiadającą pełnym, niewykorzystanym godzinom (np. jeśli usługa została zamówiona na 3 godziny, a pomoc konsultanta trwała 1 godzinę i 20 minut, klient otrzyma zwrot za 1 godzinę).
  4. Jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana w wykupionym czasie, klient, w celu uzyskania dalszej pomocy, powinien zarezerwować kolejny termin Pomocy zdalnej.
  5. Jeśli usługa nie zostanie zrealizowana z przyczyn leżących po stronie klienta, InsERT zwróci 50% kosztów.

 

 

Czym jest TeamViewer

 

TeamViewer to narzędzie, które pozwala błyskawicznie nawiązać zdalne połączenie z komputerem i udzielić pomocy przez internet, bez konieczności instalacji serwera na twardym dysku.

 

Co sprawia, że TeamViewer jest bezpieczny?

 

Program korzysta z najnowszych, zaawansowanych zabezpieczeń, takich jak szyfrowanie danych czy dwuskładnikowe uwierzytelnienia. Jego bezpieczeństwo potwierdza szereg certyfikatów, m.in. SOC2, HIPAA/HITECH, ISO/IEC 27001 czy ISO 9001:2015.

 

  • Szyfrowanie danych i programu – za pomocą metody 4096 RSA, z wykorzystaniem wymiany klucza publicznego/prywatnego oraz 256-bitowego szyfrowania sesji AES.
  • Dwuetapowe uwierzytelnianie – zapewnia dodatkową warstwę bezpieczeństwa, która chroni konta przed niepowołanym dostępem.
  • Bezpieczny transfer plików oraz ochrona przed niewidocznym uzyskaniem dostępu – hasło sesji zmienia przy każdym uruchomieniu, a przejęcie kontroli w sposób niewidoczny jest niemożliwe: ze względu na ochronę danych użytkownik ma możliwość wykrycia uzyskania dostępu do urządzenia przez inną osobę.
  • Zaufane urządzenia oraz proces weryfikacji – przy pierwszej próbie zalogowania do konta wymagane jest potwierdzenie, że dane urządzenie jest zaufane.
  • Reset hasła w razie podejrzanej aktywności – w przypadku niestandardowych zachowań, mogących wskazywać na uzyskanie nieautoryzowanego dostępu, program stosuje wymuszony reset hasła, wysyłając użytkownikowi e-mail z instrukcjami niezbędnymi do jego wykonania.

 

 

Jak przygotować się do Pomocy zdalnej