Subiekt 123 dla biur rachunkowych

Podaruj klientom Subiekta 123

Subiekt 123 to narzędzie służące do sprawnego wystawiania faktur i innych dokumentów handlowych, zarządzania informacjami o klientach oraz oferowanych produktach. System dedykowany jest przedsiębiorstwom, które szukają intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez zarządzania magazynem.

  • Prosta obsługa
  • Szybkie wystawianie faktur i dokumentów handlowych (w różnych walutach)
  • Sprawne zarządzanie informacjami o klientach i produktach
  • Obsługa JPK

Dla biur rachunkowych przygotowana została wyjątkowa oferta: w ramach licencji specjalnej na Subiekta 123, mogą one udostępnić podstawową wersję programu tym klientom, których obsługują z wykorzystaniem systemów InsERT GT lub InsERT nexo.

W ten sposób zwiększa się konkurencyjność biura, które oprócz kompleksowej obsługi, może zaproponować swoim klientom również wygodny system do wystawiania dokumentów i zarządzania informacjami.

Subiekt 123 jest zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo oraz GT, dzięki czemu dokumenty wystawiane przez klientów biur rachunkowych błyskawicznie trafiają do systemów Insertu, używanych przez biuro.

 

Licencjonowanie

  • InsERT GT

Licencja umożliwia udostępnienie Subiekta 123 stu klientom, jednak nie większej grupie, niż łączna liczba podmiotów zarejestrowanych w używanych przez biuro programach Rachmistrz GT i Rewizor GT.

  • InsERT nexo

Biuro rachunkowe może udostępnić Subiekta 123 w wersji podstawowej bezpłatnie wszystkim klientom, których obsługuje z wykorzystaniem programów linii InsERT nexo.

Zamawianie

Licencję specjalną Subiekta 123 dla biur można zamówić w sieci dystrybucji InsERT lub kontaktując się z naszym konsultantem: tel. 71 78 76 110 lub e-mail: asp@insert.com.pl.

Wskazówki na temat udostępniania Subiektów 123 klientom biura w ramach licencji dla InsERT nexo można znaleźć tutaj, natomiast dla InsERT GT - tutaj.