Dzięki Gestorowi nexo PRO usprawniliśmy pracę,
zyskaliśmy efektywniejsze zarządzanie procesami obsługi klienta, od ofertowania,
przez sprzedaż, po dostawy. Wszystkie procesy obsługujemy w jednym miejscu.
Intensywnie wykorzystujemy moduł Zleceń serwisowych, np. w usłudze czyszczenia
filtrów, przy zleceniach przeglądów i obsłudze gwarancyjnej. Skutecznie
monitorujemy realizacje poszczególnych spraw i ich etapów, czasy realizacji,
delegujemy zadania, śledzimy koszty, kontrolujemy zyskowność zleceń.
Sebastian Tomicki, dyrektor
zarządzający, Proxy Trade
W 2005 roku uruchomiliśmy, jeden z pierwszych w branży
żeglarsko-motorowodnej, sklep internetowy Boatshop.pl. Szukaliśmy optymalnego
oprogramowania, które wsparłoby również serwis sprzętu motorowodnego. Wybraliśmy
Gestora nexo PRO. Szczególnie ważny był dla nas moduł umów z klientami oraz
zleceń serwisowych. Chcieliśmy mieć możliwość tworzenia wielowariantowych ofert
i realizacji ich poprzez faktury zakupu. System usprawnia funkcjonowanie firmy,
ulepsza obieg informacji, pomaga w serwisie, zarządzaniu relacjami z klientami,
pozwala zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność.
W programach InsERT nexo PRO dla nas najbardziej
kluczowa jest Sfera i czytelny dostęp do bazy danych. Obecnie posiadamy
kilkadziesiąt funkcjonalności opartych o mechanizmy Sferyczne. Dzięki Gestorowi
nexo PRO połączyliśmy proces ofertowania z systemem obliczającym rozkroje cięcia
blach.
Krzysztof Seklecki, dyrektor
handlowy, Invest-Tech
Do zarządzania naszą firmą potrzebujemy sprawnych i
postępowych narzędzi. Wdrażając Gestora nexo PRO i Subiekta nexo PRO chcieliśmy
zapewnić sobie łatwy i zintegrowany sposób zarządzania wieloma danymi. Systemy
ułatwiły pracę na rozbudowanej bazie zarówno klientów, jak i produktów.
Wspierają zarządzanie relacjami z klientami, sprzedażą i magazynem. Istotnym
atutem jest ich szeroka funkcjonalność, elastyczność, jak również możliwość
rozbudowy o kolejne, indywidualne moduły. Do tego są bardzo łatwe w obsłudze i
intuicyjne.