Programy dla firm - InsERT
Automatyzacja

Moduł Automatyzacja umożliwia wykonywanie powtarzalnych czynności w sposób automatyczny. Jest przeznaczony dla wszystkich firm, które chcą usprawnić i przyspieszyć swoje działanie. Umożliwiają to tzw. automaty, które można samodzielnie zdefiniować zgodnie z potrzebami i sposobem działania firmy. Automaty m.in. wyślą SMS-a, maila (także z załącznikami) oraz wyświetlą powiadomienie w programie. Na przykład po utworzeniu dokumentu handlowego, oferty, umowy, zlecenia serwisowego lub dokumentów kadrowo-płacowych dzięki automatowi nastąpi wysyłka maila, SMS-a lub powiadomienia wewnątrz programu. Automatyzacja procesów biznesowych wpłynie na szybkość i efektywność działań w Twojej firmie.

 


 

 

Co możesz zrobić dzięki modułowi Automatyzacja

 

  • Poprawisz komunikację wewnątrz firmy
    Gdy pojawi się nowe zamówienie, faktura czy działanie, zostanie wysłane automatyczne powiadomienie do zainteresowanych osób.
  • Powiadomisz klientów
    Program automatyczne wyśle maile z wydrukiem dokumentów, np. gdy zamówienie zostanie zrealizowane lub gdy księgowa wystawi klientowi deklarację.
  • Stworzysz i wyślesz raporty własne we wskazanym terminie
    Po wcześniejszym zaplanowaniu raportu zostanie on wyliczony i wysłany na wskazany adres e-mail.
  • Lepiej skontrolujesz dokumenty
    W sytuacji, gdy ktoś edytuje wybrane dokumenty, np. plik JPK, otrzymasz automatyczne powiadomienie – sytuacja może dotyczyć całego dokumentu lub wybranych pól.
  • Skorzystasz z gotowych scenariuszy lub stworzysz własne
    Po aktywacji modułu w bazie pojawią się przykładowe, gotowe do wykorzystania automaty, z którymi można od razu pracować. Można też przygotować własne.
  • Stworzysz indywidualne działania
    Jeśli masz program z linii InsERT nexo PRO, za pomocą Sfery definiujesz znacznie bardziej skomplikowane czynności, które mają być zautomatyzowane.

 

 

Jak to działa


1. Zidentyfikuj powtarzalne czynności w firmie, które da się zautomatyzować lub znajdź miejsca, w których przyda się automatyczna
komunikacja czy kontrola.
2. Samodzielnie ustaw automaty – wystarczy określić oczekiwane czynności i warunki ich wykonania.
3. Automaty uruchomią się po zapisaniu lub według ustawionego harmonogramu. Możesz zaplanować, by automat zadziałał od razu
lub z opóźnieniem – o określonej godzinie lub po upływie wskazanego czasu od uruchomienia automatu.
4. Aby łatwo je znaleźć, pogrupują się wokół zagadnienia, którego dotyczą, np. faktur, operacji bankowych, umów czy zamówień od klienta.

 


 

Co zrobi za Ciebie Automatyzacja?

 

  • W Gestorze nexo:
    - wyśle SMS-y do klientów po cyklicznym wystawieniu faktur;
    - oznaczy wybraną flagą działanie zakończone sukcesem;
    - co miesiąc zapisze na Twoim komputerze raport własny "Aktywność klientów";
    - utworzy automatyczne zamówienie od klienta po zaakceptowaniu oferty;
    - wyśle wiadomość e-mail do wykonawcy po dodaniu dla niego nowego działania;
    - powiadomi klienta, gdy jego umowa zostanie aneksowana oraz gdy zmieni się jej opiekun;
  • W Subiekcie nexo:
    - utworzy fakturę VAT sprzedaży, gdy skompletujesz zamówienie;
    - wyśle SMS-a do klienta o zrealizowanym zamówieniu;
    - co tydzień wyśle na Twój adres e-mail raport własny "Rentowność zamówień według ceny sprzedaży";
    - powiadomi: 
    • wskazaną osobę, gdy zostanie sprzedany asortyment poniżej minimalnej marży,  
    • o skompletowanym zamówieniu,
    • gdy wszystkie pozycje na zamówieniu będą gotowe do realizacji,
    • pracownika magazynu, gdy pojawi się nowe zamówienie lub gdy zostanie ono edytowane,
    • o usunięciu FS, która powstała na podstawie ZK,
    • menedżera o dodaniu dokumentu powyżej 20 000 zł.
  • W Gratyfikancie nexo:
    - raz w miesiącu wyśle na Twój adres e-mail raport własny "Kończące się badania okresowe i szkolenia BHP";
    - wyśle e-mail do pracownika z odcinkiem wynagrodzenia po zatwierdzeniu listy wynagrodzeń;
    - oznaczy flagą wyedytowane ręcznie wynagrodzenie;
  • - oznaczy operację bankową dotyczącą wynagrodzenia jako wrażliwą;
  • W Rachmistrzu i Rewizorze nexo:
    - utworzy dokument amortyzacji zbiorczej, gdy zostaną naliczone amortyzacje wszystkich środków trwałych;
    - po utworzeniu dowolnego dokumentu od razu zadekretuje go według zdefiniowanego schematu dekretacji;
    - co miesiąc naliczy składki ZUS wspólników;
    - utworzy zaliczkę miesięczną lub kwartalną PIT dla wspólnika, a także roczną deklarację rozliczeniową dla pracownika;
    - co miesiąc, na podstawie wprowadzonych zapisów eksploatacji pojazdów, utworzy dokument Rozliczenia pojazdu;
    - codziennie lub raz w miesiącu, na podstawie istniejących zapisów VAT sprzedaży, utworzy zbiorcze zestawienie sprzedaży VAT;
    - codziennie utworzy sesję kasową, a za wybrany okres (dzień, tydzień lub miesiąc), na podstawie istniejących operacji kasowych lub bankowych, doda raport kasowy lub wyciąg bankowy;
    - oznaczy flagą wyedytowany plik JPK.
  • W podmiotach Biura nexo:
    - rozliczy miesiąc dla wszystkich podmiotów w Twoim biurze, czyli: naliczy składki ZUS, utworzy zaliczkę PIT dla wspólników, dokument amortyzacji zbiorczej oraz zbiorcze zestawienie sprzedaży VAT.

 

 

Ile to kosztuje

 

Cena za użytkowanie modułu Automatyzacja zależna jest okresu, na jaki został wykupiony. Po aktywacji modułu 1 miesiąc otrzymujesz gratis.

 

1 miesiąc

3 miesiące

12 miesięcy

29 zł

49 zł

189 zł

ceny netto
Niniejsza wiadomość nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.

 

 

Jak kupić


1. Wejdź do Konta InsERT.
2. Jesteś w zakładce Moje produkty. Znajdź kafel Automatyzacja i kliknij „Kup teraz”.
3. Wybierz okres, na jaki chcesz kupić moduł (1, 3 lub 12 miesięcy).
4. Zapłać i gotowe.