Dla użytkowników - pomoc techniczna

Pomoc

Specjalnie dla naszych użytkowników przygotowaliśmy wiele form wsparcia związanych z pytaniami dotyczącymi obsługi programów i ich nowymi wersjami.

Pomoc bezpłatna

e-Pomoc

Do e-Pomocy technicznej zajrzyj zawsze w pierwszej kolejności, to najszybszy i najprostszy sposób na znalezienie rozwiązania. W naszej bazie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania oraz porady z zakresu obsługi programów; dodatkowo w panelu po prawej stronie można pobrać materiały opisujące bardziej złożone zagadnienia.

Zobacz

Forum użytkowników

Forum to miejsce, gdzie doświadczeniami wymieniają się użytkownicy naszych programów, a porad udzielają firmy wdrażające programy InsERT. Odwiedź forum, na którym poruszane są tematy związane z Twoim programem.

Zobacz

Filmy szkoleniowe

Wiele cennych wskazówek znajdziesz także na naszych kanałach YouTube, gdzie publikujemy filmy, które pomogą Ci w poznaniu możliwości programów

Zobacz

Płatna pomoc specjalistyczna

teleKonsultant

Obejmuje pakiet usług świadczonych przez najbardziej doświadczonych konsultantów Działu Pomocy Technicznej:

  • Pomoc telefoniczna
    pomoc telefoniczna udzielana przez naszych specjalistów.
  • Pomoc zdalna
    w uzasadnionych przypadkach za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer połączymy się z Twoim komputerem i wykonamy czynności niezbędne do rozwiązania problemu.
  • Analiza baz danych
    wykonają ją konsultanci Insertu z działu pomocy technicznej.
Zobacz