InsERT S.A.

Pomoc techniczna

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze programy działały niezawodnie. Ale zawsze jesteśmy gotowi pomóc w sprawach technicznych związanych z ich obsługą czy nowymi wersjami aplikacji.

Wybierz najdogodniejszą dla Ciebie formę pomocy.

1. e-POMOC

  • do e-pomocy technicznej zajrzyj zawsze w pierwszej kolejności
    to najszybszy i najprostszy sposób na znalezienie rozwiązania w naszej bazie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania oraz porady z zakresu obsługi programów; dodatkowo w panelu po prawej stronie można pobrać materiały opisujące bardziej złożone zagadnienia;

2. FORUM UŻYTKOWNIKÓW

  • InsERT nexo
    rady i rozwiązania problemów przygotowane przez twórców programów oraz ich użytkowników sprawdzone i skomentowane;
  • Sello
    forum użytkowników i programistów systemu Sello.

3. BEZPŁATNA OPIEKA PODSTAWOWA

  • telefoniczna pomoc konsultantów InsERT Call Center
    gdy masz problem z instalacją i z rozpoczęciem pracy z programem, a także w przypadku tzw. błędów systemowych;
  • zgłaszanie sugestii
    do naszej bazy możesz dodać sugestie dotyczące funkcjonalności i działania programu (za pomocą opcji dostępnej w programach).

4. PŁATNA OPIEKA SPECJALISTYCZNA

  • teleKonsultant
    pomoc telefoniczna udzielona przez naszych specjalistów;
  • pomoc zdalna
    za pomocą bezpiecznego programu TeamViewer połączymy się z Twoim komputerem i wykonamy czynności niezbędne do rozwiązania problemu;
  • pojedyncze ulepszenia lub roczny Abonament na ulepszenia;
  • analiza uszkodzonych baz danych
    wykonają ją konsultanci Insertu z działu pomocy technicznej.

Uwaga! Aby skorzystać z opieki posprzedażnej, należy najpierw zarejestrować licencję. Można to zrobić z poziomu programu lub wysyłając do nas kartę rejestracyjną znajdującą się w pudełku z programem. Przez 3 miesiące od momentu rejestracji licencji masz prawo do bezpłatnego korzystania z usług teleKonsultanta i e-Abonamentu.

Problem rozwiążemy szybciej, gdy przygotujesz kilka informacji dotyczących Twojego komputera i wersji programu, z którego korzystasz. Znajdziesz je w swoim systemie (Różne --> Informacje).

Ewentualne problemy możemy również rozwiązać w siedzibie Insertu. Zawsze jest jednak wcześniej umów się telefonicznie na konkretny dzień i godzinę. O tym, czy będzie to pomoc płatna czy bezpłatna, zdecyduje rodzaj problemu, z którym się zgłosisz.

Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami:

e-mail: pomoctechniczna@insert.com.pl
tel.: 71 78 76 123 (w godz. 8.00-20.00)
faks: 71 78 76 111
adres: ul. Jerzmanowska 2, 54-519 Wrocław