Programy dla firm - InsERT

Opinie Subiekt nexo PRO

    • System, poza rozbudowaną podstawową funkcjonalnością sprzedażową i magazynową, ujął nas nowoczesnym, a jednocześnie bardzo intuicyjnym interfejsem. Cenimy także jego otwartość na rozbudowę i modyfikacje, co zaowocowało np. integracją ze sklepem internetowym. Subiekt nexo PRO umożliwia nam m.in. pracę na wielu magazynach i kontrolę ich stanów, a dodatkowo organizację rezerwacji towarów do konkretnych zamówień.
    • Maksym Kalinichenko, kierownik produkcji, Knoocker
    • Zobacz
    • Do zarządzania naszą firmą potrzebujemy sprawnych i postępowych narzędzi. Wdrażając Gestora nexo PRO i Subiekta nexo PRO chcieliśmy zapewnić sobie łatwy i zintegrowany sposób zarządzania wieloma danymi. Systemy ułatwiły pracę na rozbudowanej bazie zarówno klientów, jak i produktów. Wspierają zarządzanie relacjami z klientami, sprzedażą i magazynem. Istotnym atutem jest ich szeroka funkcjonalność, elastyczność, jak również możliwość rozbudowy o kolejne, indywidualne moduły. Do tego są bardzo łatwe w obsłudze i intuicyjne.
    • Tomasz Łabno, właściciel, Badum
    • Zobacz
    • Działając w e-commerce potrzebujemy niezawodnego oprogramowania zarządzającego specyficznymi procesami sprzedaży. Dzięki Subiektowi nexo PRO kontrolujemy rentowność naszych kanałów dystrybucji. System wspiera m.in. zarządzanie stockiem, cenami sprzedaży, marżą oraz dostępnością produktów w serwisach zewnętrznych. To bardzo elastyczne i otwarte na rozbudowę narzędzie. Szczególnie cenimy możliwość tworzenia indywidualnie skonstruowanych raportów oraz czytelny i intuicyjny w obsłudze interfejs.
    • Artur Błasik, właściciel, Gardenowo.pl
    • Zobacz
    • Prowadzimy specyficzną działalność, w której, poza merytorycznymi, łączymy również aktywności sprzedażowe i logistyczne. Nowoczesna, rozbudowana formuła Subiekta nexo PRO, bogata podstawowa funkcjonalność oraz otwartość systemu na indywidualne rozwiązania dają nam to, czego potrzebujemy. Możemy dodawać m.in. pola własne czy tworzyć indywidualne wzorce wydruków, co jest szczególnie istotne w przypadku działalności za granicą.
    • Marcin Wilczyński, prezes zarządu, LTD Pflege Service
    • Zobacz
    • Wdrażając Subiekta nexo PRO uzyskaliśmy pełną przejrzystość stanów magazynowych, bieżące informacje sprzedażowe dotyczące poszczególnych grup asortymentowych, czy zakupów poszczególnych klientów. Po zintegrowaniu z oprogramowaniem do skanerów otrzymaliśmy pełną kontrolę przesyłek, ich wydawania, a dokumenty tworzone są automatycznie.
    • Krzysztof Jaworski, kierownik operacyjny, Prajo
    • Zobacz
    • Dzięki Subiektowi nexo PRO usprawniliśmy procesy związane z rozliczaniem i obsługą klientów, których szybko nam przybywa.Zautomatyzowaliśmy wystawianie dokumentów typu FV czy PZ/WZ, usprawniliśmy mailingi.
    • Adrian Golonka, założyciel i pomysłodawca, Take!Cup
    • Zobacz
    • Nasz zakład obsługuje kompleksowo cały proces produkcji mięsa drobiowego, od uboju, poprzez rozbiór, na konfekcji kończąc. Subiekt nexo PRO daje dużo większe możliwości niż przypuszczaliśmy. Ten kompleksowy i otwarty na indywidualne rozwiązania system umożliwia nam pełną identyfikację naszych produktów.
    • Mateusz Kozyra, właściciel, Ubojnia Drobiu KOKO
    • Zobacz
    • To rozbudowany program handlowo-magazynowy, który umożliwia nam m.in. sprawne rozliczanie rozrachunków na bieżąco czy kontrolę magazynu. Doceniamy jego  wygodne funkcje remanentowe. Zawsze jesteśmy otwarci na wszystkie pomysły, by projekt był idealnie dopasowany do naszych klientów. Podobnie działa Subiekt nexo PRO – to narzędzie bogate funkcjonalnie, a jednocześnie otwarte na nowe funkcje spełniające nasze indywidualne potrzeby.
    • Sebastian Kijaszko, CEO, Kijaszko
    • Zobacz
    • Subiekt nexo PRO obsługuje nasze procesy sprzedaży, służy m.in. do ewidencjonowania transakcji handlowych, kontroli rozrachunków czy obsługi magazynu. Jest zintegrowany z vendero – systemem obsługującym sklep internetowy.
    • właściciele, Maxmet II
    • Zobacz
    • W naszej działalności korzystamy ze sprawdzonych nowoczesnych rozwiązań. Obsługę sprzedaży i magazynu powierzyliśmy systemowi Subiekt nexo PRO. Szczególnie cenimy w nim otwartość na indywidualne rozwiązania i łatwą integrację z innymi systemami. Codzienną pracę usprawnia nam m.in. szybki w działaniu moduł rozrachunków oraz natywna integracja z EDI+, dzięki której importujemy wszystkie faktury zakupowe bez konieczności ich manualnego wprowadzania.
    • Adam Gęstwa, manager operacyjny, IT Solution
    • Zobacz
    • Wdrożenie systemów InsERT nexo PRO było przemyślaną i patrząc z perspektywy czasu – bardzo trafioną inwestycją. Cenimy i regularnie wykorzystujemy możliwość pełnej edycji wzorców wydruków oraz ustawień dotyczących domyślnych parametrów każdego z dokumentów obsługiwanych przez program. Dla przykładu: faktura sprzedaży może mieć domyślnie ustawiony swój poziom cen, a paragon swój. Każdy z dokumentów może być liczony od kwoty netto lub brutto. Poprzez odpowiednią konfigurację możemy decydować o przeliczeniach na dokumencie lub skutku magazynowym. Jest to dla nas bardzo praktyczne ułatwienie.
    • Piotr Janiak, właściciel, Lagraf Partners
    • Zobacz
    • Subiekta używamy od zarania dziejów. Działaliśmy na jego wszystkich wersjach. Dziś wspiera nas otwarty na indywidualne rozwiązania, rozbudowany Subiekt nexo PRO. Jednym z głównych zadań programu jest wspomaganie procesu produkcji. System umożliwia między innymi elastyczne definiowanie półproduktów, również wieloskładnikowych elementów elektronicznych, w procesie ich przetwarzania w gotowy produkt. Gwarantuje to wierne odzwierciedlenie procesu produkcji w aplikacji. Subiekt nexo PRO jest bardzo intuicyjny i prosty w swojej strukturze. Dla wieloletniego użytkownika poprzednich wersji cenne jest przede wszystkim zachowanie rozwiązań, które dotychczas świetnie się sprawdzały. Codzienną pracę ułatwiają i porządkują jednolite zasady dostępu do danych i ich modyfikacji, na każdym z poziomów.  
    • Paweł Głowacki, współwłaściciel, PROEL
    • Zobacz