e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi Portalu Biura
Program: InsERT GT, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Portal Biura
Portal Biura – Raporty
Portal Biura wspiera komunikację między klientem a biurem rachunkowym. Jest najwygodniejszym i najszybszym sposobem dostarczania niezbędnych informacji klientom biura rachunkowego. Do działania funkcji związanych z portalem należy posiadać aktywny abonament na ulepszenia. Dzięki usłudze Raporty możliwe jest przekazywanie klientowi zestawień związanych z bieżącą obsługą finansowo-księgową jego firmy bezpośrednio z programów Rachmistrz GT i Rewizor GT. Można zdefiniować automatyczne powiadomienia dla klienta biura m.in. o nadchodzących terminach związanych ze współpracą pomiędzy klientem i biurem (np. termin dostarczenia dokumentów czy termin zapłaty za usługę księgową) lub też o obowiązkach podatkowych i składkowych ciążących na kliencie.
Obecnie dostępne są raporty z:
- Ewidencja VAT
- Księgi rachunkowe
- Rozrachunki
- Przelewy
- Wynagrodzenia
Uruchomienie usługi Portalu Biura zostało szczegółowo opisane w formie przewodnika krok po kroku na witrynie Tutoriale InsERT.
Poniżej znajduje się lista zagadnień związanych z usługą Portal Biura – Raporty:
1. Raporty dostępne w Portalu Biura
2. InsERT GT – Jak aktywować usługę Portal Biura – Raporty?
3. InsERT GT – Jak udostępnić klientowi usługę Portal Biura – Raporty?
4. InsERT GT – Jak wysłać raporty do Portalu Biura?
5. InsERT GT – Jak zakończyć udostępnianie klientowi usługi Portal Biura – Raporty?
6. InsERT GT – Jak przedłużyć lub odnowić licencję na usługę Raporty?
Portal Biura – Dokumenty
Dokumenty to usługa w ramach Portalu Biura, wspomagająca skuteczną komunikację i współpracę biura rachunkowego ze swoimi klientami. Dzięki usłudze możliwe jest pobieranie przekazanych za pomocą Portalu Biura dokumentów klienta w formie plików pdf lub zdjęć, prosto do programów księgowych InsERT GT. W jednym miejscu można analizować przesłane dokumenty, dodawać na ich podstawie zapisy księgowe lub wyjaśnić z klientem wątpliwości odnośnie dokumentu.
W e–Pomocy technicznej zostały opisane zagadnienia takie jak:
Biuro rachunkowe
1. InsERT GT – Jak aktywować funkcję Portal Biura – Dokumenty?
2. InsERT GT – Jak udostępnić klientowi funkcję Portal Biura – Dokumenty?
3. Portal Biura – Jak przesłać dokumenty do biura rachunkowego?
4. Rachmistrz GT – Jak opisać dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?
5. Rachmistrz GT – Jak wprowadzić dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?
6. Rachmistrz GT – Jak odrzucić dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?
7. Rewizor GT – Jak opisać dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?
8. Rewizor GT – Jak wprowadzić dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?
9. Rewizor GT – Jak odrzucić dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?
10. InsERT GT – Wprowadzanie dokumentu otrzymanego od klienta przez Portal Biura z wykorzystaniem funkcji InsAI
11. Jak przedłużyć lub odnowić licencję na usługę Dokumenty?
Klient biura rachunkowego
1. Jak przyjąć zaproszenie do korzystania z usług Portalu Biura?
2. Jak ustawić termin otrzymywania powiadomień?
3. Jak sprawdzić kwotę do zapłaty za zaliczkę miesięczną/kwartalną PIT?
4. Jak sprawdzić kwoty wynagrodzenia dla pracowników z tytułu umów o pracę?
5. Jak sprawdzić kwoty wynagrodzenia dla pracowników z tytułu umów cywilnoprawnych?
6. Jak przesłać dokumenty do biura rachunkowego?
7. Jak dodać opis do przesłanego dokumentu?
8. Jak sprawdzić, które z przesłanych dokumentów zostały przetworzone przez biuro rachunkowe?
9. Jak skonfigurować wysyłkę dokumentów do Portalu Biura z poziomu poczty elektronicznej?
10. Obsługa płatności online.