Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Podstawowe zagadnienia dotyczące obsługi Portalu Biura

Program: InsERT GT, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rewizor GT

Kategoria: Portal Biura

Portal Biura – Raporty

Portal Biura wspiera komunikację między klientem a biurem rachunkowym. Jest najwygodniejszym i najszybszym sposobem dostarczania niezbędnych informacji klientom biura rachunkowego. Do działania funkcji związanych z portalem należy posiadać aktywny abonament na ulepszenia. Dzięki usłudze Raporty możliwe jest przekazywanie klientowi zestawień związanych z bieżącą obsługą finansowo-księgową jego firmy bezpośrednio z programów Rachmistrz GT i Rewizor GT. Można zdefiniować automatyczne powiadomienia dla klienta biura m.in. o nadchodzących terminach związanych ze współpracą pomiędzy klientem i biurem (np. termin dostarczenia dokumentów czy termin zapłaty za usługę księgową) lub też o obowiązkach podatkowych i składkowych ciążących na kliencie.


Obecnie dostępne są raporty z:

  • Ewidencja VAT
  • Księgi rachunkowe
  • Rozrachunki
  • Przelewy
  • Wynagrodzenia

Uruchomienie usługi Portalu Biura zostało szczegółowo opisane w formie przewodnika krok po kroku na witrynie Tutoriale InsERT.

Poniżej znajduje się lista zagadnień zwi​​ązanych z usługą Portal Biura – Raporty:​​​​

1. Raporty dostępne w Portalu Biura​
2. InsERT GT – Jak aktywować usługę Portal Biura – Raporty?
​3. InsERT GT – Jak udostępnić klientowi usługę Portal Biura – Raporty?
4. InsERT GT – Jak wysłać raporty do Portalu Biura?​
5​. InsERT GT – Jak zakończyć udostępnianie klientowi usługi Portal Biura – Raporty?
6. InsERT GT – Jak przedłużyć lub odnowić licencję na usługę Raporty?​

Portal Biura – Dokumenty

​Dokumenty to usługa w ramach Portalu Biura, wspomagająca skuteczną komunikację i współpracę biura rachunkowego ze swoimi klientami. D​zięki usłudze możliwe jest pobieranie przekazanych za pomocą Portalu Biura dokumentów kl​ienta w formie plików pdf lub zdjęć, prosto do programów księgowych InsERT GT. W jednym miejscu można analizować przesłane dokumenty, dodawać na ich podstawie zapisy księgowe lub wyjaśnić z klientem wątpliwości odnośnie dokumentu.


W e–Pomocy technicznej z​​​ostały opis​​ane zagadnienia ​​​takie jak:

Biuro rachunko​we

1. InsERT GT – Jak aktywować funkcję Portal Biura – Dokumenty?​​
2. InsERT GT – Jak udostępnić klientowi f​unkcję Portal Biura – Dokumenty?
3. Portal B​iura – Jak przesłać dokumenty do biur​a rachunkowego?​
4. Rachmistrz GT – Jak opisać dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?​
5. Rachmistrz GT – Jak wprowadzić dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?​
6. Rachmistrz GT – Jak odrzucić dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?​
7. Rewizor GT – Jak opisać dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?​
8. R​ewizor GT – Jak wprowadzić dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?
9. Rewizor GT – Jak odrzucić dokument otrzymany od klienta przez Portal Biura?​​
10. InsERT GT – Wprowadzanie dokumen​tu otrzymanego od klienta przez Portal Biura z wykorzystaniem funkcji InsAI
11. Jak przedłużyć lub odnowić licencję na u​sługę Dokumenty?​

Klient biura rachunko​w​ego

1. Jak przyjąć zaproszenie do korzystania z usług Portalu Biura?
2. Jak ustawić termin otrzymywania powiadomień?
3. Jak sprawdzić kwotę do zapłaty za zaliczkę miesięczną/kwartalną PIT?​
4. Jak sprawdzić kwoty wynagrodzenia dla pracowników z tytułu umów o pracę?
5. Jak sprawdzić kwoty wynagrodzenia dla pracowników z tytułu umów cywilnoprawnych?
6. Jak przesłać dokumenty do biura rachunkowego?​​​
7. Jak dodać opis do przesłanego dokumentu?
​8. Jak sprawdzić, które z przesłanych dokumentów zostały przetworzone przez biuro rachunkowe?
9. Jak skonfigurować wysyłkę dokumentów do Portalu Biura z poziomu poczty elektronicznej?​
10. Obsługa płatności online.​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki