Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Zgłoszenia klientów

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci, Laboratorium, Pierwsze kroki

​​

Od wersji 47.0.0 Gestora nexo dostępny jest nowy moduł Zgłoszenia klientów. Aby stał się on widoczny w drzewku modułów (w węźle Obsługa klienta), należy wcześniej akty​wować go w Laboratorium nexo​. Równocześnie z jego uruchomieniem następuje aktywacja zgłoszeń klientów, które zostały dodane przez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej. Fir​ma, która korzysta z Gestora nexo, może udostępnić formularz swoim klientom. Dzięki niemu będą oni mogli kontaktować się z firmą i śledzić postęp swoich zgłoszeń​​​.

Po udostępnieniu formularza klientowi może on zostać wypełniony i przesłany do firmy.


Po wysłaniu zgłoszenia klient może je śledzić pod linkiem www oraz kontaktować się z pracownikiem firmy, który obsługuje dane zgłoszenie. ​


Zgłoszenie dodane przez klienta jest automatycznie pobierane przez nexo. Nexo korzysta z powiadomień typu Push, zarówno odnośnie pobierania nowych zgłoszeń jak i ich aktualizacji. Pracownik w systemie nexo może odpowiadać na zgłoszenie klienta, a klient może dodawać wiadomości za pomocą strony www, dzięki czemu zachowana jest bezpośrednia i naturalna komunikacja pomiędzy pracownikiem firmy a klientem.


Zarówno pracownik firmy, jak i klient może zakończyć zgłoszenie.


Klient może zostać automatycznie powiadomiony po wysłaniu swojego zgłoszenia (np. za pomocą wiadomości z linkiem do śledzenia), jak również po każdej aktualizacji (np. po dodaniu wiadomości przez pracownika w nexo). Odpowiednie opcje dostępne są w Parametrach zgłoszeń klientów.

 ​

​Lista artykułów e-Pomocy technicznej przydatnych podczas rozpoczęcia pracy z modułem Zgłoszenia klientów:

  1. Jak aktywować moduł Zgłoszenia klientów?​

  2. ​Jak dodać kategorię zgłoszeń klientów?​

  3. Jak skopiować link do formularza w module Zgłoszenia klientów?​

  4. Jak pobrać zgłoszenia klientów z serwera?​​​

  5. Jak dodać zgłoszenie klienta w programie?​

  6. Jak otworzyć stronę ze zgłos​zeniem klienta?​

  7. Jak odpowiedzieć na zgłoszenie klienta?​

  8. Jak oznaczyć zgłoszenie klienta jako zakończone?​​

  9. Jak skonfigurować Parametry zgłoszeń klientów?

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki