e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Konfiguracja Parametrów zgłoszeń klientów
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Konfiguracja
W programie Gestor nexo udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy.
Aby edytować Parametry zgłoszeń klientów, należy przejść do Konfiguracji, odszukać i wybrać Parametry zgłoszeń klientów, a następnie kliknąć Popraw.

W sekcji Podstawowe można:
-
wyłączyć aktywność modułu,
-
dezaktywować formularz zgłoszeń,
-
wybrać kolor formularza,
-
wskazać własną treść oświadczenia,
-
ustalić czas przechowywania zakończonych zgłoszeń na serwerze,
-
włączyć korzystanie z API i własnego formularza zgłoszeń klientów.

W sekcji Dane firmy przyjmującej zgłoszenia można określić dane firmy, które klienci zobaczą w formularzu zgłoszeniowym. Domyślnie podpowiadane są dane z kartoteki Moja firma.

W sekcji Powiadomienia e-mail zgłoszeń klientów można określić, czy klienci mają otrzymywać potwierdzenia wysłanych zgłoszeń, powiadomienia o ich aktualizacji oraz o zamknięciu.

Na zakładce Formularz, w sekcji Konfiguracja pól na formularzu klienta, można ustawić dane pole jako opcjonalne, wymagane lub całkowicie wyłączone.

W sekcji Konfiguracja pól własnych na formularzu zgłoszenia klienta można dodać własne pola do formularza zgłoszeniowego klienta. Więcej w tym temacie można przeczytać tutaj.

Po wprowadzeniu zmian należy je zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszenia klientów.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
