Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak odpowiedzieć na zgłoszenie klienta?

Ostatnia modyfikacja: 20.10.2025

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci

​W programie Gestor nexo udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę z​głoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy. ​​​​​​​

Aby odpowiedzieć na zgłoszenie klienta, należy:​

1. Przejść do modułu Zgłoszenia klientów, zaznaczyć pozycję na liście i kliknąć Popraw.


2. Uzupełnić treść odpowiedzi i kliknąć Dodaj.


3. Wiadomość pojawi się w Historii komunikacji. Klient otrzyma odpowiedź po wybraniu Zapisz.


4. Po przeprowadzeniu operacji Status ​zgłoszenia ulegnie zmianie.


Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszen​ia k​lientów​.​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki