e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Jak dodać kategorię zgłoszeń klientów?
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci
W programie Gestor nexo udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy.
Aby dodać nową kategorię zgłoszeń klientów, należy:
1. Przejść do Konfiguracji – Kategorie zgłoszeń klientów, a następnie kliknąć Dodaj.

2. Określić Nazwę kategorii i opcjonalnie przypisać do niej wybranego opiekuna. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

3. Dodana kategoria będzie widoczna do wyboru w formularzu kontaktowym, w polu Kategoria.
Temat należy do Gestor nexo – Zgłoszenia klientów.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
