Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Portal Biura – Co zrobić w przypadku występowania błędu podczas wysyłki załączników wiadomością e–mail?

Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo

Kategoria: Portal Biura

W przypadku wystąpienia problemów podczas wysyłki załączników np. z dokumentami do Portalu Biura należy w pierwszej kolejności zweryfikować, czy zostały spełnione wszystkie kryteria dotyczące załączników: 

  • pliki obrazkowe (np. jpg, jpeg, png, bmp), pliki .pdf lub .zip (który będzie zawierał jeden z wcześniej wymienionych formatów),

  • maksymalna wielkość to 10 MB, 

  • nie mogą być zaszyfrowane (.zip i .pdf), 

  • muszą być dodane jako załącznik. Pliki wstawione w treści będą pomijane. 

Po poprawnym przesłaniu załączników zostanie przesłana wiadomość e–mail potwierdzająca pomyślną wysyłkę (akcja zostanie wykonana, jeśli opcja ta jest włączona w ustawieniach). 

 

Natomiast w przypadku wystąpienia problemów z wysyłką zostanie przesłana wiadomość wraz z opisem danego problemu. Poniżej dostępne są treści komunikatów wraz z zaleconym postępowaniem podczas ich występowania. 

 

Należy zweryfikować, czy przesyłany dokument jest plikiem obrazkowym (np. jpg, jpeg, png, bmp), plikiem .pdf lub .zip. 

 

Należy zweryfikować wielkość przesyłanego załącznika. Maksymalny rozmiar pliku to 10 MB. 

 

Należy zweryfikować, czy przesyłany plik jest zaszyfrowany hasłem. Przesyłane pliki nie mogą być zaszyfrowane ani posiadać hasła. 

 

Należy zweryfikować, czy wiadomość posiada załączniki. Pliki dodane w treści wiadomości e–mail są pomijane i nie zostają przesłane. 

 

Komunikat spowodowany jest tym, iż występują problemy po stronie Portalu Biura. W takim przypadku należy ponowić wysyłkę. W przypadku ponownego otrzymania takiego komunikatu należy spróbować ponownie później. Jeśli problem będzie występował pomimo upłynięcia dłuższego czasu, np. kilku godzin, należy skontaktować się z firmą InsERT przy pomocy formularza kontaktowego​. ​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki