InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Uwaga! Od 10 grudnia 2019 r. firma InsERT zmieniła sposób realizacji zamówień. Obecnie zamówienia realizujemy przez Market InsERT, co pozwala na skorzystanie m. in. z szybkich płatności.

Po złożeniu zamówienia – np. na Abonament, usługę teleKonsultanta czy szkolenie multimedialne z wybranego programu – na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja potwierdzająca jego utworzenie. Aby zamówienie zostało zrealizowane, należy:

1. Skorzystać z przycisku Zapłać lub skopiować znajdujący się pod przyciskiem link do przeglądarki. Dodatkowo, w wiadomości znajdują się dane sprzedawcy oraz lista produktów, które zostały zamówione.

 

2. W sekcji Potwierdzenie zamówienia znajdują się dane Sprzedawcy oraz lista produktów, które zostały wybrane podczas składania zamówienia. Ponadto w celu uruchomienia płatności cyklicznej należy zaznaczyć Chcę w przyszłości opłacać usługę korzystając z płatności cyklicznej.

Uwaga! Włączenie usługi płatności cyklicznych wymaga użycia karty płatniczej.

Przy pierwszej transakcji dane karty zostaną zapamiętane przez operatora płatności. Opłata za wybrane usługi będzie pobierana raz w roku, co będzie skutkowało automatycznym przedłużeniem zamówionej usługi.

 

3. Poniżej widoczne są Dane do faktury oraz adres e-mail, na który zostanie przesłana faktura elektroniczna. Dane te można zmienić po kliknięciu przycisku Edytuj dane.

 

4. W oknie Danych do faktury można poprawić błędnie wprowadzone informacje. Po dokonaniu niezbędnych zmian należy Przejść do potwierdzenia.

Uwaga! Zmiana numeru NIP nie jest możliwa.

 

5. Zapoznać się oraz potwierdzić regulamin Marketu InsERT oraz informacje dotyczące ochrony i przetwarzania danych osobowych. Następnie kliknąć przycisk Potwierdzam i płacę.

 

6. W przypadku wybrania płatności cyklicznych kliknąć przycisk Zapłać (zdj. 1). Następnie w kolejnych krokach należy podać dane karty płatniczej, które zostaną użyte do płatności. W przypadku płatności jednorazowej należy wskazać odpowiednią formę płatności i opłacić zamówienie (zdj. 2).

Uwaga! W przypadku płatności przy pomocy przelewu tradycyjnego należy wybrać ikonę blankietu przelewu (zdj. 3).

zdj. 1

 

zdj. 2


zdj. 3


Po opłaceniu zostanie wyświetlone potwierdzenie złożenia zamówienia.

 

Nowy Abonament będzie widoczny w programie po odświeżeniu informacji licencyjnych. Informację, jak to zrobić w linii nexo, można znaleźć tutaj, natomiast w linii GT – tutaj.



drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię