InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

​Dodawanie i usuwanie użytkowników oraz nadawanie im uprawnień jest możliwe jedynie dla użytkownika typu administrator, więc przed próbą dodania nowego lub usunięcia istniejącego, należy:

1. Zalogować się do Konta InsERT na użytkownika z uprawnieniami administratora.

 

2. Będąc zalogowanym w odpowiedniej firmie przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Dodaj użytkownika.


3. Wprowadzić Adres e-mail, zaznaczyć opcję Forum użytkowników, następnie kliknąć Dodaj użytkownika.


W celu zaakceptowanie zaproszenia do korzystania z forum InsERT należy:

1. Otworzyć mail wysłany o temacie [InsERT] Zaproszenie do korzystania z udostępnionych usług i aplikacji, kliknąć przycisk Akceptuj zaproszenie. Jeżeli przycisk nie będzie działał lub będzie niewidoczny, należy kliknąć link poniżej lub skopiować go i wkleić do przeglądarki.


2. Zalogować się do Konta InsERT lub Utworzyć nowe konto.


​Po zalogowaniu zostanie wyświetlone potwierdzenie nadania uprawnień.


​Tematy powią​zane:

1. Jak podłączyć nową licencję/firmę InsERT GT do Konta InsERT?

2. Jak uruchomić forum użytkowników InsERT z programu InsERT GT oraz serwisu Konto InsERT?


drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię