InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Aby przesłać bazę danych do naprawy lub analizy, należy wykonać czynności opisane w tej instrukcji.

Uwaga! Należy pamiętać, iż wysłanie bazy danych do naprawy lub analizy jest bezpłatne tylko w momencie posiadania usługi teleKonsultanta, w przeciwnym wypadku jest to usługa płatna.

Archiwizacja bazy danych

Na obecnie używanym stanowisku należy zarchiwizować bazę danych systemu InsERT GT zgodnie z tematem e-Pomocy „Jak wykonać archiwizację podmiotu".  Osobny artykuł, jak wykonać archiwizację w InsERT nexo, dostępny jest tutaj, w mikroSubiekcie tutaj​​, a w Subiekcie Sprint tutaj​.

 

Po wykonaniu archiwizacji należy zabezpieczyć pliki archiwum, a następnie udostępnić je w chmurze, przykładowo na serwisie Dysk Google lub Dropbox. Na potrzeby instrukcji zostanie wykorzystany Dysk Google.


Po zabezpieczeniu plików należy przesłać je na wybraną platformę.


W przypadku Dysku Google, na przesłany plik kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję Pobierz link.


​Opcję Dostęp ograniczony zmienić na Każda osoba mająca link, następnie kliknąć Kopiuj link.


Uzyskany link należy przesłać do firmy InsERT poprzez Formularz kontaktowy. Dokładny opis, jak przesłać formularz, dostępny jest tutaj.

 

drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię