InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Konto InsERT – Jak wygląda proces dodawania nowego użytkownika firmy przez Konto InsERT do korzystania z usług np. Subiekta 123?

Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gestor GT, Gestor nexo, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt 123, Subiekt GT, mikroGratyfikant GT

Kategoria: Konto InsERT

Proces dodawania nowego użytkownika firmy w portalu Konto InsERT jest realizowany w oparciu o wysyłanie zaproszeń.

UWAGA!! W momencie zapraszania użytkownika do korzystania z udostępnianej usługi nie jest zakładane jego indywidualne Konto InsERT.

​Dodawanie i usuwanie użytkowników oraz nadawanie im uprawnień jest możliwe jedynie dla użytkownika typu administrator, więc przed próbą dodania nowego lub usunięcia istniejącego, należy:

1. Zalogować się do Konta InsERT na użytkownika z uprawnieniami administratora.

 

2. Będąc zalogowanym w odpowiedniej firmie przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Dodaj użytkownika.


3. Wprowadzić Adres e-mail, zaznaczyć odpowiednią opcję, np. ​ Subiekt 123, następnie kliknąć Dodaj użytkownika.




drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię