InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

​Zagadnienie zostało opracowane z wykorzystaniem systemu operacyjnego Windows 10 oraz z przykładowym klientem poczty Mozilla Thunderbird. ​

Aby skonfigurować domyślnego klienta poczty elektronicznej, należy:

1. Uruchomić Panel sterowania (na przykładzie został on wywołany z wyszukiwarki systemowej).


2. Z listy wybrać Programy domyślne.


3. W sekcji Poczta e-mail wybrać program Thunderbird.


4. W dolnej części okna kliknąć opcję Wybierz aplikacje domyślne według protokołów, a następnie dla protokołu MAILTO wybrać aplikację Thunderbird.



Za domyślnego klienta poczty odpowiadają klucze w rejestrze (regedit) o następujących ścieżkach:

  • Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\Mail​,
  • Komputer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Clients\Mail

Przy kluczu domyślnym powinna być wartość odpowiadając​a nazwie programu​ pocztowego, który ma być domyślny. Jeżeli powyższe operacje nie rozwiążą problemu, zmian można dokonać w Edytorze rejestru.

Po poprawnym skonfigurowaniu domyślnego klienta poczty będzie można wysyłać e-maile bezpośrednio z programów linii InsERT GT. 

Powiązane tematy e-Pomocy technicznej​:


drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię