e-Pomoc techniczna
Gestor nexo – Zgłoszenia klientów
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Klienci, Pierwsze kroki
Program Gestor nexo udostępnia funkcję Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy. Dzięki niemu będą oni mogli kontaktować się z firmą i śledzić postęp swoich zgłoszeń.
Po udostępnieniu formularza klientowi może on zostać wypełniony i przesłany do firmy.

Po wysłaniu zgłoszenia klient może je śledzić pod linkiem www oraz kontaktować się z pracownikiem firmy, który obsługuje dane zgłoszenie.

Zgłoszenie dodane przez klienta jest automatycznie pobierane przez nexo. Nexo korzysta z powiadomień typu Push, zarówno odnośnie pobierania nowych zgłoszeń jak i ich aktualizacji. Pracownik w systemie nexo może odpowiadać na zgłoszenie klienta, a klient może dodawać wiadomości za pomocą strony www, dzięki czemu zachowana jest bezpośrednia i naturalna komunikacja pomiędzy pracownikiem firmy a klientem.

Zarówno pracownik firmy, jak i klient może zakończyć zgłoszenie.

Klient może zostać automatycznie powiadomiony po wysłaniu swojego zgłoszenia (np. za pomocą wiadomości z linkiem do śledzenia), jak również po każdej aktualizacji (np. po dodaniu wiadomości przez pracownika w nexo). Odpowiednie opcje dostępne są w Parametrach zgłoszeń klientów.
Lista artykułów e-Pomocy technicznej przydatnych podczas rozpoczęcia pracy z modułem Zgłoszenia klientów:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
