Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Firma szkoleniowa – Generowanie oferty dla klienta w programie Gestor nexo

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Po zbiorczej wysyłce wiadomości e-mail pracownik odbiera odpowiedzi od klientów wyrażających chęć zapoznania się z ofertą, tworzy kartoteki nowych klientów, generuje szczegółowy dokument ofert ​i wysyła je klientom. Po zaplanowaniu szkolenia w siedzibie klienta pracownik realizuje oferty dokumentami faktur proform.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla firmy szkoleniowej – Spis treści.

Wygenerowana zostaje oferta dla klienta - można wypisać ją z poziomu maila lub dodanego wcześniej klienta.

W formularzu oferty o specyfikacji asortymentowej - Rachunkowość dla początkujących wprowadzone zostają dwa warianty:

  • Szkolenie w siedzibie firmy szkoleniowej;
    • Koszt to 1500 zł x 5 os.
  • Szkolenie w siedzibie firmy klienta;
    • Koszt to 2000 zł x 5 os.

Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Przejść do modułu Klienci, zaznaczyć wcześniej utworzonego klienta i kliknąć górne menu Wystaw dokument.

 

2. Z listy rozwijalnej Dokument wybrać Oferta i zatwierdzić przyciskiem Wykonaj.

 

3. Na zakładce Podstawowe, w sekcji Asortyment wpisać Nazwę proponowanego wariantu, kliknąć menu trzech kresek w kolumnie Nazwa tabeli z oferowanym asortymentem i wybrać Lista.

 

4. Zaznaczyć usługę Rachunkowość dla początkujących (którą można stworzyć poprzez górne menu Dodaj) i kliknąć górne menu Wybierz.

 

5. W podobny sposób dodać kolejny Wariant, uzupełnić Ceny i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Firma szkoleniowa – Stworzenie szablonu wiadomości.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki