Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Agencja nieruchomości – Automatyzacja wysyłki oferty do klienta

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

​​​

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści

Moduł pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie użytkownika. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS. Np. można dodać automat powodujący, że w sytuacji, gdy zostanie dodane nowe zamówienie od klienta, system automatycznie tworzył działanie typu zadanie z szablonu.

Aby zautomatyzować wysyłkę oferty klienta, należy przejść do modułu Automatyzacja, rozwinąć górne menu Dodaj i wybrać Automat.

 

W przypadku scenariusza pracy agencji nieruchomości należy odpowiednio określić poniższe sekcje automatu:

  • Nazwa i Opis

 

  • Uruchamianie i Warunki wykonania – automat ma zostać uruchomiony w przypadku, gry Proces ofertowy, będący na etapie Przygotowanie oferty, zostanie zapisany.

 

  • Czynności do wykonania – po spełnieniu warunków Proces ofertowy ma zostać wysłany do klienta w Wiadomości e-mail.

W tym punkcie należy zwrócić uwagę na pole Szablon. Może on zostać dodany z poziomu konfiguracji Szablony wiadomości. Więcej o tym można przeczytać w temacie e-Pomocy technicznej: InsERT nexo – Jak dodać szablon wiadomości e-mail?

 

  • Szczegóły wykonania – parametryzacja szczegółowa automatu procesu ofertowego.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki