Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Agencja nieruchomości – Wysyłka wiadomości e-mail do klienta i przygotowanie przed spotkaniem.

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści

Pracownik - doradca finansowy sprawdza swoje zadania „na dziś" - jest tam spotkanie z klientem w sprawie doradztwa finansowego. Wysyła do klienta e-mail z informacją o umówionym spotkaniu, aby sprawdzić gdzie dokładnie mieszka klient, korzysta z opcji - Pokaż klienta na mapie (może być z poziomu kalendarza, w którym dodawał spotkanie). Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Z poziomu modułu Działania zaznaczyć wcześniej edytowane Działania typu Zadanie, rozwinąć górne menu Operacje i wybrać Wyślij wiadomość e-mail.

 

2. Uzupełnić Temat i Treść wiadomości i zatwierdzić przyciskiem Wyślij.

 

Doradca finansowy Jan Przykładowy może sprawdzić teraz gdzie dokładnie mieszka klient. Wystarczy, że z poziomu górnego menu Informacje wybierze Pokaż klienta na mapie.

 

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Dodanie dokumentów do biblioteki załączników w procesie ofertowym.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki