Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Agencja nieruchomości – Umawianie spotkania z dołączonym pracownikiem

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Obsługa klientów, którzy zgłaszają się do biura w celu uzyskania pomocy w poszukiwaniu mieszkania/domu, który mogliby kupić. Biuro zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży mieszkań nowych (od deweloperów) oraz z rynku wtórnego.

Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy agencji nieruchomości można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla agencji nieruchomości – Spis treści

Klient ostatecznie akceptuje ofertę i cenę i prosi o umówienie na spotkanie z doradcą finansowym - prosi aby spotkanie odbyło się u niego w domu. Opiekun dodaje zadanie dla osoby zaangażowanej – umawia ją na spotkanie z klientem. Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:

1. Przejść na zakładkę Procesy ofertowe, zaznaczyć Proces ofertowy, rozwinąć górne menu Operacje, kliknąć Dopisz działanie i wybrać Zadanie.

 

2. Na zakładce Podstawowe uzupełnić formularz Działania typu Zadanie.

 

3. Na zakładce Planowanie, w sekcji Osoby zaangażowane w działanie dodać doradcę kredytowego i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Dzięki powyższym czynnościom zalogowanemu w programie doradcy kredytowemu – Janowi Przykładowemu – we wcześniej określonym czasie wyświetli się Przypomnienie o planowanym Zadaniu.

Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Agencja nieruchomości – Pracownik zaangażowany w proces ofertowy rezerwuje w kalendarzu termin spotkania oraz samochód.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki