Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Dokumenty firmy – Jak przedłużyć, odnowić lub rozszerzyć licencję?

Program: Dokumenty firmy, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo

Kategoria: Konto InsERT, Licencje

Działająca w trybie podstawowym usługa Dokumenty firmy wspomaga skuteczną komunikację i współpracę w firmie. Dzięki usłudze możliwe jest pobieranie przekazanych za pomocą portalu Dokumenty dokumentów w formie plików pdf lub zdjęć, prosto do programów księgowych InsE RT nexo i GT. W jednym miejscu można analizować przesłane dokumenty, dodawać na ich podstawie zapisy księgowe lub wyjaśnić z klientem wątpliwości odnośnie do dokumentu. Dodatkowo istnieje również możliwość uruchomienia trybu obiegu dokumentów, który służy do tworzenia i obsługi elastycznej ścieżki przepływu dokumentów, przeznaczonych do zaksięgowania, wewnątrz przedsiębiorstwa. Informację, jak uruchomić obieg dokumentów można znaleźć tutaj.

W celu przedłużenia, odnowienia lub rozszerzenia usługi Dokumenty firmy należy

1. Zalogować się do Konta InsERT dostępnego pod adresem https://konto.insert.com.pl.

 

2. Upewnić się, że wybrana jest odpowiednia firma, w razie konieczności Zmienić firmę, następnie na zakładce Moje produkty, w sekcji Pozostałe odnaleźć Dokumenty firmy i kliknąć Kup teraz.

 

3. Wybrać Liczbę stron oraz Okres obowiązywania. W sekcji Podgląd widoczny będzie Początek i Koniec nowej licencji.

 

4. Wyrazić zgodę na rozpoczęcie świadczenia i kliknąć Zamawiam i płacę.

 

Nastąpi przekierowanie do systemu płatności PayU, gdzie należy opłacić zamówienie. 

Artykuł należy do zbioru tematów e–Pomocy opisujących usługę Dokumenty firmy.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki