Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak dodać nową kategorię?

Ostatnia modyfikacja: 29.11.2023

Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Słowniki

Słownik Kategorie umożliwia użytkownikowi przypisywanie dokumentów do określonych przez siebie kategorii. Kategoria dokumentu to jednostka klasyfikacyjna, dzięki której wyróżnia się grupy dokumentów cechujących się pewnym podobieństwem. Kategorie mogą być stosowane np. po to, aby ułatwić pracę księgowego lub magazyniera. W celu dodania nowej kategorii do programu linii InsERT GT należy:

1. Z listy modułów wybrać AdministracjaSłowniki, a z listy słowników Kategorie.


2. W oknie Kategorie wybrać opcję Dodaj.


3. W oknie Kategoria wprowadzić Nazwę nowej kategorii, oraz opcjonalnie Podtytuł. Zapisać przyciskiem OK.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć