Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor GT – Jak dodać pracowników do kartoteki pracowników, a następnie podłączyć kartotekę w planie kont?

Program: InsERT GT, Rewizor GT

Kategoria: Plan kont, Pracownicy

​​​​

Wybierając funkcję Elementy kartoteki, można wyświetlić listę elementów zawartych w danej kartotece. Użytkownik ma możliwość dodania nowego elementu, edycji jego danych, usunięcia wybranego elementu oraz nadania lub usunięcia numerów analityk wybranym pozycjom. Aby dodać nowego pracownika do kartoteki, należy:

1. Przejść do modułu Kartoteki powiązane, zaznaczyć kartotekę Pracownicy na liście i wybrać opcję Elementy kartoteki.


2. Wybrać opcję Dodaj.


3. Uzupełnić dane nowej kartoteki, a zmiany zatwierdzić przyciskiem OK.

Pogrubioną czcionką są oznaczone pola wymagane.


Po uzupełnieniu kartoteki, aby podłączyć ją do planu kont, należy przejść do modułu Plan kont i wybrać na wskazanym koncie opcję Podłącz kartotekę dostępną pod prawym przyciskiem myszy.

Podłączenie kartoteki jest możliwe po wskazaniu odpowiedniego konta. 

Uruchomienie funkcji spowoduje wyświetlenie listy zdefiniowanych uprzednio w module Kartoteki powiązane kartotek stałych, filtrowanych i zwykłych. Podłączać można jedynie kartoteki, które w momencie podłączania nie są zablokowane. Każdą kartotekę można podłączać wielokrotnie, do różnych kont zdefiniowanych w planie kont. 


Zaznaczyć kartotekę Pracownicy, a wybór zatwierdzić przyciskiem OK.


Podłączając kartoteki stałe: odbiorców, dostawców, pracowników, wspólników, urzędów skarbowych, oddziałów ZUS lub kartoteki filtrowane oparte na wymienionych kartotekach stałych, użytkownik może zdecydować o tym, że wygenerowane konta kartotekowe będą kontami rozrachunkowymi. ​

Wynika to z faktu, że w systemie InsERT GT można ewidencjonować rozrachunki tylko dla wymienionych pozycji kartotekowych.




Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki