e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak uzyskać logi z nieudanej konwersji?
Program: Biuro GT, Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT
Kategoria: Aktualizacja, Pomoc techniczna
W wyniku konwersji podmiotu w programach z serii InsERT GT powstaje plik z informacjami. Jeżeli konwersja się nie powiedzie się, pliku należy szukać w następującej ścieżce:
C:\Users\nazwa_uzytkownika\AppData\Roaming\InsERT GT
Plik znajduje się w folderze InsERT GT i posiada nazwę w następującej postaci:
nazwa_podmiotu.txt

Plik powstały w wyniku konwersji należy przesłać przez formularz kontaktowy, dodając jako załącznik. Należy pamiętać, że plik powinien być spakowany do archiwum (np. ZIP).

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
