Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Dodawanie użytkowników do Portalu Biura

Program: Biuro GT, Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konto InsERT, Portal Biura

Dodawanie i usuwanie użytkowników oraz nadawanie uprawnień jest możliwe jedynie dla użytkownika typu administrator globalny​. Aby udostępnić korzystanie z Portalu Biura nowym użytkownikom zarejestrowanym na różne adresy e-mail, należy:

1. Zalogować się do Konta InsERT.


2. Będąc zalogowanym w odpowiednie​​j firmie (informację, jak zmienić firmę można znaleźć tutaj) przejść do modułu Użytkownicy i kliknąć Dodaj użytkownika.


​3. Wprowadzić Adres e-mail, zaznaczyć Portal Biura, następnie kliknąć Dodaj użytkownika.


Informacja, w jaki sposób przyjąć zaproszenie do korzystania z Portalu Biura dostępna jest tutaj.

Powiązane zagadnienia e–Pomocy technicznej:​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki