e-Pomoc techniczna
Dokumenty firmy – Jak przesłać jednocześnie kilka dokumentów do księgowości?
Program: Dokumenty firmy, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty, Komunikacja
Usługa Dokumenty firmy umożliwia przesłanie skanów lub zdjęć wielu dokumentów jednocześnie prosto do programu księgowego linii InsERT nexo, lub InsERT GT. W tym celu należy:
1. Po zalogowaniu się do Konta InsERT kliknąć górne menu Aplikacje, a następnie Dokumenty firmy.
2. Kliknąć Prześlij (Fot. 1) lub skorzystać z funkcji Drag&Drop i upuścić dokumenty (Fot. 2).
Fot. 1
Fot. 2
3. W przypadku wybrania opcji Prześlij należy zaznaczyć dokumenty do przesłania i kliknąć Otwórz.
4. Określić, czy przesyłane dokumenty mają zostać dodane jako:
- Pojedynczy dokument – pliki zostaną przesłane w jednym dokumencie,
- Wiele dokumentów – każdy plik zostanie przesłany jako osobny dokument.
5. W zależności od wybranej opcji widoczne będą różne okna. W przypadku przesłania wielu plików w jednym dokumencie (Fot. 1) istnieje możliwość usuwania poszczególnych dokumentów, otwarcia ich do podglądu, Dodania kolejnego pliku oraz wpisania Komentarza. W przypadku przesyłania każdego pliku jako osobny dokument (Fot. 2) zostanie wyświetlona ich lista, dodatkowo można Dodać kolejny plik, a także wpisać Komentarz do każdego dokumentu. W obu przypadkach przycisk Wyślij dokument zatwierdzi dodanie dokumentów do usługi Dokumenty.
Fot. 1
Fot. 2
Informację, w jaki sposób aktywować usługę Dokumenty można znaleźć tutaj.