Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak skonfigurować wydruki klienta, aby zapisywały się do biblioteki załączników?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja, Wydruki

Od wersji 30.0.0 InsERT nexo umożliwia konfigurację kartoteki klienta w taki sposób, aby wydruki dokumentów były zapisywane do biblioteki dokumentów. Aby dokonać takiej konfiguracji, należy:

1. Przejść do modułu Kartoteki ​ Klienci i edytować wybraną kartotekę.


2. Na zakładce Wydruki edytować wybrany typ dokumentów klikając prawym przyciskiem myszy, a następnie Popraw.


3. W sekcji Zapisz w bibliotece załączników wybrać Tak i zapisać wszystkie zmiany.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki