Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak dodać opis problemu do zleceń serwisowych w programie Gestor nexo?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Zlecenia serwisowe

Słownik ewidencjonuje treści opisów problemów przedstawionych przez klientów. Będą one wykorzystywane podczas wystawiania zleceń serwisowych. ​Aby dodać opis problemu do zleceń serwisowych, należy:

1. Przejść do konfiguracji Opis problemu do zleceń serwisowych.


2. Wybrać z górnego menu opcję Dodaj.


3. Każdy z opisów powinien mieć nadaną nazwę, można również wpisać jego treść (w granicy 4000 znaków).​ Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki