e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Co zrobić w przypadku komunikatu „Wystąpił błąd wewnętrzny” podczas próby wysyłki deklaracji?
Program: Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK
W przypadku komunikatu „Wystąpił błąd wewnętrzny” podczas próby podpisu deklaracji, należy przeprowadzić podstawowe czynności sprawdzające, które pozwolą wyeliminować błędy środowiska, na którym pracuje użytkownik.

-
Jeśli podpis elektroniczny jest wpięty w port USB, w pierwszej kolejności należy odpiąć podpis i podpiąć go ponownie, ale do innego portu.
-
Zweryfikować poprawność w programie serwisowym dostarczonym przez producenta podpisu, a następnie ponowić próbę złożenia podpisu elektronicznego w programie.
-
Jeżeli powyższe czynności nie przyniosły rezultatu, kolejnym etapem jest założenie nowego użytkownika w systemie Windows z uprawnieniami administratora. Po utworzeniu należy się przelogować i zainstalować ponownie sterowniki podpisu.
Jeśli rozwiązanie pomogło, oznacza to, że na domyślnym użytkowniku Windows jest problem z rejestrami systemowymi odpowiadającymi za weryfikację i poprawność podpisu.
Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
