Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak dodać i wykorzystać statusy naprawy asortymentu w zleceniach serwisowych?

Ostatnia modyfikacja: 27.09.2023

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Asortyment, Zlecenia serwisowe

Status naprawy jest słownikiem pomocniczym dla Zleceń serwisowych​. Słownik umożliwia określenie, czy i w jaki sposób zakończyła się naprawa. W Parametrach zleceń serwisowych można zdecydować, aby określanie statusu naprawy było obowiązkowe dla zleceń zakończonych, których etap ma stan Zakończone.

Aby dodać Status naprawy, należy:

1. W lewym, górnym rogu programu wpisać Statusy naprawy, wejść w wyszukany moduł i kliknąć górne menu Dodaj.

 

2. Określić Nazwę nowego Statusu naprawy i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

 

Status naprawy jest też nową kolumną modułu Zlecenia serwisowe, dzięki której można filtrować listę na podstawie jeden lub kilka statusów. Domyślne kolumna jest ukryta. Więcej o konfiguracji kolumn na liście można znaleźć w innym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć