e-Pomoc techniczna
Gratyfikant GT – Jak dodać podpisany plik zewnętrzny do biblioteki dokumentów?
Program: Gratyfikant GT, InsERT GT
Kategoria: e–Akta
Aby dodać podpisany plik zewnętrzny do biblioteki dokumentów, należy:
1. Przejść do modułu Kadry – Ewidencja osobowa, zaznaczyć pracownika i wybrać opcję Biblioteka dokumentów.

2. Z lewej strony wybrać opcję Dodaj.

3. Wskazać plik do wczytania, a następnie wybrać jego Kategorię i dodać opis. Ponieważ plik jest podpisany elektronicznie, należy zaznaczyć opcję E-podpis.

4. W niektórych przypadkach podpisy elektroniczne są załączane do plików jako pliki powiązane, przez co efektem importu takiego dokumentu będzie pojawienie się dwóch plików. Pliki te należy ze sobą powiązać, zaznaczając oba, a następnie wybierając opcję Powiąż pliki.

Zagadnienie należy do zbioru Gratyfikant GT – Biblioteka dokumentów jako miejsce do przechowywania teczek ABCD pracowników.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
