e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – W jaki sposób stworzyć zestaw najczęściej używanych modułów?
Program: Biuro nexo, Gestor nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Personalizacja
W programach linii nexo istnieje możliwość stworzenia zestawu najczęściej używanych modułów, widoków modułów formatek i modułów konfiguracyjnych. Wskazane przez użytkownika moduły pojawią się na liście ulubionych, którą można dowolnie modyfikować poprzez nadanie kolejności dodanych elementów, a także tworzeniu folderów. W celu wskazania wybranych modułów należy:
1. Odnaleźć wybrany element na liście dostępnych modułów lub poprzez wpisanie jego nazwy, następnie kliknąć ikonę Gwiazdki.
2. Dodane elementy pojawią się na zakładce Ulubione, gdzie istnieje możliwość ustalenia ich kolejności oraz dodania do grupy. W tym celu nacisnąć Gwiazdkę znajdującą się obok nazwy programu, następnie kliknąć prawym przyciskiem myszy na wybranym elemencie i wskazać jedną z dostępnych opcji.
3. W przypadku wybrania opcji Utwórz nową grupę należy nadać jej nazwę, a następnie przypisać wybrane elementy do grupy poprzez przeciągnięcie ich na nazwę grupy.
Kolejnym sposobem jest skorzystanie z przycisku Zarządzaj, który znajduje się w lewym dolnym rogu, następnie Wybierz ulubione.
Wybrać ulubione dokumenty/moduły. Zatwierdzić przyciskiem OK.
Uwaga! Powyższa konfiguracja dotyczy aktualnie zalogowanego użytkownika i nie wpływa na zakładkę Ulubione u innych użytkowników.
Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących personalizacji wyglądu programu.