Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT GT – Jak ustawić automatyczną archiwizację do chmury?

Ostatnia modyfikacja: 26.09.2025

Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT

Kategoria: Archiwizacja, e–archiwizacja

​​Automatyczną archiwizację danych do chmury ​ustala się w programie Archiwizator. Aby to zrobić, należy:

1. Zaznaczyć na liście podmiot, dla którego chcemy określić harmonogram archiwizacji, a następnie wybrać z menu PodmiotHarmonogramUstal.


2. Określić pole Lokalizacja na archiwizuj do chmury, kliknąć Konto e-archiwizacji.


3. Podać dane do konta e-archiwizacji, potwierdzić przyciskiem OK.


4. Zweryfikować ustawienia, w sekcji Harmonogram kliknąć Konfiguruj.


5. Przejść do zakładki Harmonogram, określić ustawienia e-archiwizacji i zatwierdzić przyciskiem OK.


6. W zakładce Ustawienia ustawić pozostałe parametry automatycznej e-archiwizacji.


7. ​Po zapisaniu harmonogramu przejść do Panelu sterowania systemu Windows, otworzyć Narzędzia systemu Windows, a następnie Harmonogram zadań.



8. Z lewej strony wybrać BibliotekęHarmonogramu zadań. Na liście pojawi się zadanie Harmonogram archiwizacji podmiotu „Nazwa_Podmiotu”, kliknąć je prawym przyciskiem myszy i wybrać Właściwości.


9.  Zaznaczyć opcję Uruchom z najwyższymi uprawnieniami i zapisać zmiany przyciskiem OK.


W przypadku, gdy mimo prawidłowych ustawień archiwizacji, nie wykonuje się ona prawidłowo, należy zapoznać się z osobnym artykułem e-Pomocy.

Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej opisującego funkcjonalności programu Archiwizator​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki