e-Pomoc techniczna
Co zrobić w przypadku błędnie wpisanego adresu e-mail podczas rejestracji konta InsERT na rzecz udostępnionej usługi InsERT?
Program: Gestor GT, Gratyfikant GT, Gratyfikant nexo, InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo, Subiekt 123, Subiekt GT, Subiekt nexo
Kategoria: Konto InsERT
Biura rachunkowe korzystające z programów serii InsERT nexo oraz InsERT GT mają możliwość udostępnienia wiele usług swoim klientom, m.in.:
- Subiekt 123,
- Portal pracownika,
- Portal Dokumentów,
- Portal Biura.
Po udostępnieniu jednej z nich, klient otrzyma wiadomość email z zaproszeniem do korzystania z usługi. Zaproszenie należy zaakceptować, otwierając zawarty w nim link, który wyświetli okno rejestracji/logowania do Konta InsERT. Więcej informacji o Koncie InsERT można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej: Jak założyć konto w serwisie Konto InsERT?
Jeśli użytkownik zarejestruje nowe konto na zły adres email, powinien wysłać pismo z prośbą o Zmianę adresu email potrzebnego do zalogowania się do Konta InsERT. Pismo powinno zawierać dane firmy, informację o starym i nowym adresie e-mail oraz wyraźnie wyrażoną zgodę na chęć ich zmiany. Pismo musi zostać podpisane przez osobę decyzyjną w tej kwestii lub mieć pieczątkę firmy.
W przypadku, gdy użytkownik zarejestrował kolejne Konto InsERT i chciałby z niego korzystać, musi wysłać pismo z prośbą o scalenie wcześniej błędnie utworzonego Konta InsERT z nowym, właściwym.
Gdy użytkownik utworzy nowe Konto InsERT i korzystając z danych zawartych w zaproszeniu doda firmę do nowego konta, powinien wysłać pismo z prośbą o podniesienie uprawnień tzw. Superadministratora.
W każdym z powyższych przypadków pismo należy wysłać na formularz kontaktowy. Każdy z przypadków powinien być szczegółowo opisany.