Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor GT – Jak dodać treść operacji do słownika?

Program: InsERT GT, Rewizor GT

Kategoria: Deklaracje ZUS, Słowniki

​Słownik Treści operacji w programie Rewizor GT przeznaczony jest do ewidencjonowania treści opisujących zapisy na kontach księgowych. Zawiera pozycje, które są wykorzystywane wielokrotnie, w wielu podobnych dokumentach księgowych. Program umożliwia dwie możliwości wprowadzania treści w dekretach: ręcznie bez wyboru ze słownika, lub wybierając pozycję ze słownika (Klawisz F2 w polu Treść). W celu dodania nowej treści operacji należy:

1. Z listy modułów wybrać AdministracjaSłowniki, a z listy słowników Treści operacji.


2. W oknie, które się wyświetli kliknąć opcję Dodaj.


3. Uzupełnić Treść oraz zapisać przyciskiem OK.


4. Tak wprowadzone treści będą możliwe do wykorzystania podczas dekretacji. W tym celu należy w polu Treść pozycji dekretu wcisnąć przycisk F2 na klawiaturze i wybrać odpowiednią treść.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki