Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo i Gestor nexo – Jak aktywować odroczone formy płatności dla klienta?
Ostatnia modyfikacja: 17.10.2023
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Klienci, Rozrachunki
Moduł Klienci w systemie InsERT nexo prezentuje informacje o wszystkich klientach, czyli osobach i firmach, których dane zostały zaewidencjonowane w programie. Aby zezwolić w programie na wystawianie klientom dokumentów z odroczonymi formami płatności należy:
1. Przejść do modułu Kartoteki – Klienci. Zaznaczyć klienta na liście i kliknąć Popraw.
2. Przejść na zakładkę Płatności i zaznaczyć opcję Zezwalaj na kredyt kupiecki.
3. Opcjonalnie wskazać pozostałe parametry związane z kredytem kupieckim i zapisać zmiany.
Podczas wystawiania dokumentu użytkownik programu ma możliwość wskazania odroczonej formy płatności dla klienta.