Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak pobrać brakujące kategorie zgłoszeń klientów z serwera?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Klienci, Laboratorium

​​Od ​wersji 47.0.0 programu Gestor nexo w Laboratorium udostępniona została funkcja Zgłoszenia klientów. Jest to moduł umożliwiający obsługę zgłoszeń klientów przyjmowanych przez formularz kontaktowy. 

W sytuacji, gdy po dodaniu nowych kategorii zgłoszeń klientów zajdzie konieczność powrotu do kopii zapasowej utworzonej przed ich dodaniem, brakujące kategorie mogą zostać pobrane z serwera. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do Konfiguracji – Kategorie zgłoszeń klientów,​​ a następnie kliknąć Pobierz nowe.


2. Jeżeli na serwerze znajdują się kategorie, których nie ma w programie, pojawi się stosowny komunikat i zostaną one dodane.


Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki