Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak aktywować automatyczne powiadomienia o dodaniu nowego zgłoszenia serwisowego online?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Zlecenia serwisowe


Od wersji 46.0.0 programu Gestor nexo PRO, firmy obsługujące serwis za pomocą formularzy www, mogą aktywować automatyczne powiadomienia o dodaniu nowego zgłoszenia serwisowego. W tym celu należy:

1. Odszukać w module KonfiguracjaParametry zleceń serwisowych online i kliknąć Popraw.


2. W sekcji Powiadomienie dodania nowego zgłoszenia zaznaczyć opcję Wysyłaj powiadomienie e-mail po dodaniu nowego zgłoszenia serwisowego. Następnie kliknąć Edytuj szablon wiadomości e-mail powiadomienia.


3. Uzupełnić szablon wiadomości według własnych preferencji. Zapisać zmiany.


4. Zapisać nowe ustawienia.


​Od tego momentu każdy, kto dokona zgłoszenia serwisowego przy pomocy formularza www otrzyma natychmiastowe powiadomienie o prawidłowym dodaniu zlecenia.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki