Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak dodać Grupy cech klientów?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Klienci

​​Programy linii InsERT nexo pozwalają na efektywniejszą organizację pracy poprzez funkcjonalność Grup cech klientów. Przykładowo, podczas dodawania wielu cech klienta jednocześnie przy pomocy Zaawansowanego dodawania cech, zostaną one posortowane według określonych grup. 


Aby dodać nowe ​Grupy cech klientów, należy:

1. Przejść do modułu Konfiguracja, odszukać i kliknąć Grupy cech klientów, po czym wcisnąć przycisk Dodaj.


2. Uzupełnić pole Nazwa i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.


​Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki