e-Pomoc techniczna
Co zrobić w przypadku komunikatu "Nie posiadasz uprawnień do korzystania z aplikacji Portal Biura"?
Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo
Kategoria: Konto InsERT, Portal Biura, Uprawnienia, Usługa Dokumenty
Uwaga! Temat dotyczy nadawania uprawnień użytkownikom konta InsERT, którzy są już podłączeni do firmy. Proces dodawania nowych użytkowników został opisany w osobnym zagadnieniu e-Pomocy.
W sytuacji gdy użytkownik, logując się do Portalu Biura otrzymuje poniższy komunikat, świadczy on o braku uprawnień do korzystania z aplikacji.
W celu nadania uprawnienia do korzystania z Portalu Biura należy:
1. Zalogować się w serwisie Konto InsERT na użytkownika z uprawnieniami administratora globalnego (w zwykłych przypadkach jest to pierwsze konto założone na firmę).
2. Upewnić się, że jest otwarta prawidłowa firma, jeśli nie można Zmienić firmę, następnie przejść do modułu Użytkownicy i przy odpowiednim użytkowniku kliknąć Edytuj uprawnienia.
3. Zaznaczyć opcję Portal Biura i Zapisać zmiany.
Jeżeli użytkownik nie posiada danych dostępowych do konta administratora globalnego lub chce przenieść uprawnienia na innego użytkownika zarejestrowanego w serwisie Konto InsERT, to procedura nadania pełnych uprawnień administratora firmy nakazuje przesłanie potwierdzenia w postaci oświadczenia. Artykuł opisujący tę procedurę znajduje się w tym miejscu.