Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Co zrobić w przypadku komunikatu "Nie posiadasz uprawnień do korzystania z aplikacji Portal Biura"?

Program: InsERT GT, InsERT nexo, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo

Kategoria: Konto InsERT, Portal Biura, Uprawnienia, Usługa Dokumenty


Uwaga! Temat dotyczy nadawania​ uprawnień użytkownikom konta InsERT, którzy są już podłączeni do firmy. Proces dodawania nowych użytkowników został opisany w osobnym zagadnieniu e-Pomocy.

W sytuacji gdy użytkownik, logując się do Portalu Biura otrzymuje poniższy komunikat, świadczy on o braku uprawnień do korzystania z aplikacji.


W celu nadania uprawnienia do korzystania z Portalu Biura należy:
1. Zalogować się w serwisie Konto InsERT na użytkownika z uprawnieniami administratora globalnego (w zwykłych przypadkach jest to pierwsze konto założone na firmę).


​2. Upewnić się, że jest otwarta prawidłowa firma, jeśli nie można Zmienić firmę, następnie przejść do modułu Użytkownicy i przy odpowiednim użytkowniku kliknąć Edytuj uprawnienia.​​

 

3. Zaznaczyć opcję Portal Biura i Zapisać zmiany.​ 



Jeżeli użytkownik nie posiada danych dostępowych do konta administratora globalnego lub chce przenieść uprawnienia na innego użytkownika zarejestrowanego w serwisie Konto InsERT, to procedura nadania pełnych uprawnień administratora firmy nakazuje przesłanie potwierdzenia w postaci oś​wiadczenia. Artykuł opisujący tę procedurę znajduje się w tym miejscu​.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki