Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Automatyczny komentarz po zmianie terminu realizacji Zamówienia od klienta za pomocą modułu Automatyzacja

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Automatyzacja, Laboratorium

​Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS.

Od wersji 42.0.0 systemu InsERT nexo, w Laboratorium udostępniona została nowa wersja Komentarzy. Pozwala ona dodawanie komentarzy w różnych dokumentach i obiektach nexo. Aby dodać automat, który tworzy automatycznie komentarz po zmianie terminu realizacji na zamówieniu od klienta należy:

1. Aktywować funkcję Komentarze w Laboratorium nexo

2. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć DodajAutomat.


3. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu: Po zapisaniu obiektu –  Zamówienie od klienta.


4. W sekcji Warunki wykonania dodać Obiekt został zmieniony  – Termin realizacji.


​5. W sekcji czynności do wykonania​ wybrać Utwórz komentarz. Uzupełnić treść.​


6. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról​Zapisać automat.

 

Po zmianie terminu realizacji na zamówieniu od klienta będzie tworzony automatyczny komentarz.​

 

​Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej: Przykładowe​ wykorzystanie automatów w Subiekcie nexo.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki