Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Automatyczny komentarz po zmianie terminu realizacji Zamówienia od klienta za pomocą modułu Automatyzacja

Ostatnia modyfikacja: 23.10.2024

Program: InsERT nexo, Sello NX, Subiekt nexo

Kategoria: Automatyzacja, Komunikacja

​Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS.

Od wersji 52.0.0 systemu InsERT nexo udostępniona została funkcja Komentarzy. Pozwala ona dodawanie komentarzy w różnych obiektach i widokach nexo. Dzięki tej funkcji użytkownicy systemu w łatwy i przejrzysty sposób mogą się komunikować w zakresie dokumentów dodanych w systemie, np. w ofercie lub zamówieniu od klienta.

Aby dodać automat, który tworzy automatycznie komentarz po zmianie terminu realizacji na zamówieniu od klienta, należy:

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkoweAutomatyzacja i kliknąć DodajAutomat.


2. Nadać N​azwę i Opis automatu, a następnie ustawić: Po zapisaniu obiektu Zamówienie od klienta.


3. W sekcji Warunki wykonania dodać Obiekt został zmieniony – Termin realizacji.


4. W sekcji Czynności do wykonania​ wybrać Utwórz komentarz. Uzupełnić Treść.​


5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról​Zapisać automat.

 

Po zmianie terminu realizacji na zamówieniu od klienta będzie tworzony automatyczny komentarz.​

 

​Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej: Przykładowe​ wykorzystanie automatów w Subiekcie nexo.​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki