e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Automatyczny komentarz po zmianie terminu realizacji Zamówienia od klienta za pomocą modułu Automatyzacja
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Automatyzacja, Laboratorium
Moduł Automatyzacja pomaga w zautomatyzowaniu procesów w firmie. Użytkownik może np. zaplanować, aby w ślad za każdym utworzonym dokumentem handlowym, ofertą, umową lub zleceniem serwisowym powstawało działanie – był wysyłany e-mail lub wiadomość SMS.
Od wersji 42.0.0 systemu InsERT nexo, w Laboratorium udostępniona została nowa wersja Komentarzy. Pozwala ona dodawanie komentarzy w różnych dokumentach i obiektach nexo. Aby dodać automat, który tworzy automatycznie komentarz po zmianie terminu realizacji na zamówieniu od klienta należy:
1. Aktywować funkcję Komentarze w Laboratorium nexo.
2. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Automatyzacja i kliknąć Dodaj – Automat.
3. Nadać nazwę automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu: Po zapisaniu obiektu – Zamówienie od klienta.
4. W sekcji Warunki wykonania dodać Obiekt został zmieniony – Termin realizacji.
5. W sekcji czynności do wykonania wybrać Utwórz komentarz. Uzupełnić treść.
6. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wykonania, wykonawcy czynności i momentu wykonania automatu. Opcjonalnie umożliwić wykonywanie ręczne w module dla ról. Zapisać automat.
Po zmianie terminu realizacji na zamówieniu od klienta będzie tworzony automatyczny komentarz.
Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej: Przykładowe wykorzystanie automatów w Subiekcie nexo.