e-Pomoc techniczna
InsERT GT – Jak wprowadzić dane do wysyłki powiadomień SMS lub e-mail dla klienta korzystającego z Portalu Biura?
Program: InsERT GT, Portal Biura, Rachmistrz GT, Rewizor GT
Kategoria: Portal Biura, Wiadomości SMS
Korzystając z Portalu Biura programy linii GT umożliwiają wysyłkę powiadomień do klienta na określony adres e–mail oraz SMS. W tym celu należy:
1. Kliknąć ikonę Portalu Biura, z rozwijanej listy wybrać Ustawienia.
2. W oknie przeglądarki internetowej zalogować się do Konta InsERT, używając danych dostępowych biura rachunkowego.
3. W sekcji Powiadomienia kliknąć ikonę ołówka przy odpowiednim typie kontaktu.
W przypadku powiadomień drogą SMS wymagany jest aktywny pakiet SMS na Koncie InsERT biura rachunkowego.
4. Wprowadzić odpowiednie dane klienta i zatwierdzić przyciskiem Gotowe.
5. W sekcji Ustawienia powiadomień określić jakimi kanałami (SMS lub e-mail) klient będzie otrzymywał powiadomienia od biura rachunkowego.