Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

InsERT nexo – Jak wykorzystać etykietowanie kontaktów w module Automatyzacja?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Automatyzacja, Klienci, Komunikacja

Uwaga! Funkcja Miejsca użycia kontaktu wymaga aktywnego ulepszenia do wersji 42.0.0 Gestora nexo.​

O​d wersji 42.0.0 systemu InsERT nexo dodano możliwość etykietowania kontaktów miejscem użycia kontaktu. Użytkownik może przypisać kontakt do dokumentów takich jak faktury, oferty, dokumenty związane z serwisem i windykacją oraz zamówienia. Dodatkowo użytkownik może zdefiniować własne Miejsca użycia kontaktu w specjalnie przeznaczonym do tego słowniku. Dodatkowo etykiety można wykorzystać w module Automatyzacji, w tym celu należy:

1. W celu konfiguracji automatu należy przejść do modułu Ewidencje dodatkoweAutomatyzacja i kliknąć  DodajAutomat.




2. Nadać nazwę, opis automatu i wprowadzić moment uruchamiania obiektu Po zapisaniu obiektuFaktura VAT sprzedaży.




3. W sekcji  Warunki wykonania wprowadzić  warunek wykonania. W pierwszym kroku w polu Automat zostanie wykonany, gdy – Wszystkie warunki zostaną spełnione. Następnie dodać  warunek: Obiekt został dodany (pierwsze zapisanie).




4.  Jako Czynności do wykonania wprowadzić Utwórz wiadomość e-mail. Następnie uzupełnić pola:



  • Szablon- w tym polu znajdują się szablony wiadomości pocztowych, które mogą zawierać zdefiniowaną przez użytkownika treść, artykuł opisujący tworzenie szablonów pocztowych znajduję się t​utaj

  • Konto pocztowe- w tym polu należy wskazać wcześniej zdefiniowane konto pocztowe, z którego będzie wysyłana wiadomość e-mail,

  • Adresat – w tym polu należy wskazać utworzone wcześniej w systemie kartoteki pracowników magazynu z uzupełnionym adresem e-mail

  • Adres – w tym miejscu należy wskazać, na jaki rodzaj adresu ma być wysyłana wiadomość, od wersji 42.0.0 można wskazać etykietę (na przykładzie będą to Faktury – oznacza to, że Automat będzie wysyłał, wiadomość tylko na adres z etykietą Faktury na formatce klienta)

  • Wyślij natychmiastowo – wskazać opcję według własnych preferencji

  • Dodaj wydruk jako załącznik – w tym polu należy określić czy do wiadomości ma być dodawany załącznik, jeśli tak to wybrać odpowiedni Wzorze wydruku, na podstawie którego będzie generowany załącznik

  • Nie wykonuj, gdy brak zgody – w tym polu należy określić, czy automat ma sprawdzać zgody na przetwarzanie danych przed wysyłką wiadomości, 

5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia dotyczące sposobu wyko​naniawykonawcy czynności i momentu wykonania automatuZapisać automat.


 

Przykładowe wykorzystanie automatów w systemie InsERT nexo​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki