Aby uruchomić e-Archiwizację w InsERT GT:

 

  • załóż konto z poziomu programu (główne menu – ikonka z chmurką – opcja Załóż konto);
  • podaj adres e-mail, dla którego zostanie aktywowana e-Archiwizacja i uzupełnij pozostałe dane;
  • na podany adres e-mail wyślemy wiadomość aktywacyjną z jednorazowym hasłem do pierwszego logowania;
  • zaloguj się do e-Archiwizacji w używanym programie GT (menu główne - ikona chmurki – opcja Zaloguj);
  • na ekranie logowania wpisz numer licencji, adres e-mail podany przy rejestracji oraz hasło jednorazowe, otrzymane mailem po rejestracji programu;
  • wymyśl i wprowadź odpowiednio silne hasło, które zabezpieczy Twoje dane i zapisz je w bezpiecznym miejscu;
  • przy robieniu archiwum bazy danych (np. przy wychodzeniu z programu GT) możesz zdecydować czy umieścić ją w chmurze, czy pozostawić tylko na dysku Twojego komputera.

 

Przekonaj się, jakie to proste: