Aby aktywować e-Archiwizację w InsERT nexo:

 

  • przejdź do opcji e-Archiwizacja w module konfiguracji;
  • w górnym menu konfiguracji e-Archiwizacji wybierz Załóż konto i podaj dane do Konta InsERT;
  • na adres e-mail (czyli login do Konta InsERT) wyślemy wiadomość aktywacyjną z jednorazowym hasłem do pierwszego logowania;
  • przejdź do opcji e-Archiwizacja w module konfiguracji (w wyszukiwarce wpisz "e-archiwizacja" i wybierz Konfigurację e-archiwizacji);
  • w górnym menu konfiguracji e-Archiwizacji wybierz opcję Zaloguj;
  • na ekranie logowania wpisz hasło jednorazowe, otrzymane mailem po rejestracji programu;
  • wymyśl i wprowadź odpowiednio silne hasło, które zabezpieczy Twoje dane i zapisz je w bezpiecznym miejscu.
  • przy robieniu archiwum bazy danych (np przy wychodzeniu z programu nexo) możesz zdecydować czy umieścić ją w chmurze, czy pozostawić tylko na dysku Twojego komputera. 

 

Zobacz, jakie to proste: