Programy dla firm - InsERT
Co zrobić, jeśli kliknąłem link lub podałem dane logowania?

Co zrobić, jeśli kliknąłem link lub podałem dane logowania?

05 
listopada
 2025
Przedstawiamy kroki, które należy niezwłocznie podjąć w takiej sytuacji.

  1. Natychmiast zmień hasło do swojego Konta InsERT.
  2. Jeśli to samo hasło było używane gdzie indziej - zmień je również w tych miejscach.
  3. Włącz prawdziwe uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) z poziomu naszego panelu w Koncie InsERT.
  4. Najszybciej jak to możliwe powiadom nas o incydencie na adres iod@insert.com.pl, abyśmy mogli sprawdzić Twoje konto.
  5. Jeśli zauważysz jakiekolwiek nietypowe działania (np. zmiany danych, brak dostępu), poinformuj nas niezwłocznie.

Zobacz także

Jak uchronić się przed oszustwem?
05 
listopada
 2025

Klienci zazwyczaj zwracają uwagę, że rozmowa z rzekomym pracownikiem InsERT była podejrzana i nietypowa - nie odpowiadała standardom, a zadawane pytania powodowały dyskomfort.

Phishing - co to jest?
05 
listopada
 2025

To metoda oszustwa, która polega na wysyłaniu e-maili lub SMS-ów z załącznikami lub z linkami do fałszywych stron internetowych. Wiadomości mają skłonić do kliknięcia w link, otwarcia załącznika albo skorzystania z fałszywej strony internetowej. Następnie wymuszają wpisanie swoich poufnych danych, np. login i hasło dostępowe do programów i usług zakupionych w InsERT.

Dlaczego warto włączyć uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA/MFA)
05 
listopada
 2025

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) lub wieloskładnikowe (MFA) to sposób logowania, który chroni Twoje konto nawet wtedy, gdy ktoś pozna Twoje hasło.

Jak włączyć 2FA/MFA w Koncie InsERT?
05 
listopada
 2025

Aby zwiększyć bezpieczeństwo oraz ochronę swoich danych, zalecamy włączyć w ramach Konta InsERT weryfikację dwuetapową.