
Co zrobić, jeśli kliknąłem link lub podałem dane logowania?
- Natychmiast zmień hasło do swojego Konta InsERT.
- Jeśli to samo hasło było używane gdzie indziej - zmień je również w tych miejscach.
- Włącz prawdziwe uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) z poziomu naszego panelu w Koncie InsERT.
- Najszybciej jak to możliwe powiadom nas o incydencie na adres iod@insert.com.pl, abyśmy mogli sprawdzić Twoje konto.
- Jeśli zauważysz jakiekolwiek nietypowe działania (np. zmiany danych, brak dostępu), poinformuj nas niezwłocznie.
Zobacz także
Klienci zazwyczaj zwracają uwagę, że rozmowa z rzekomym pracownikiem InsERT była podejrzana i nietypowa - nie odpowiadała standardom, a zadawane pytania powodowały dyskomfort.
To metoda oszustwa, która polega na wysyłaniu e-maili lub SMS-ów z załącznikami lub z linkami do fałszywych stron internetowych. Wiadomości mają skłonić do kliknięcia w link, otwarcia załącznika albo skorzystania z fałszywej strony internetowej. Następnie wymuszają wpisanie swoich poufnych danych, np. login i hasło dostępowe do programów i usług zakupionych w InsERT.
Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) lub wieloskładnikowe (MFA) to sposób logowania, który chroni Twoje konto nawet wtedy, gdy ktoś pozna Twoje hasło.
Aby zwiększyć bezpieczeństwo oraz ochronę swoich danych, zalecamy włączyć w ramach Konta InsERT weryfikację dwuetapową.




